tisdag 6 december 2011

Jul är lika med kallt

Jo, på morgonen när man ska cykla till jobbet så är dt kallt och halt! Jag är sådär duktig på att cykla på is änsålänge, jag hoppas att jag ska slippa ramla, men funderar lite på om jag skulle investerat i en hjälm?!

Mobilen fungerar igen efter lite fön och tork:) jihui! Lite små fel här å där, men dt går å ringa å surfa å smsa så dt räcker för mig;)

Dagarna har liksom flutit på lite av sig själv och man hinner knappt med. Även om dt var en ledig helg så var dt med en halv sjuk tjej som inte var pigg på några äventyr;( så Malmö planen blev uppskjuten till senare tillfälle! ;)

Jag och Alec har köpt en ny tv, den är jätte fin! Jag ger mig inte på att koppla in den för dt övergår min fattningsförmåga. Jag tror att dt bästa är att lämna Alec själv hemma och låta honom göra dt han gör bäst;)

Just nu är jag sjukt sugen på: en äggröra med ägg, majonäs, dill, salt, räkor, i en klick på en avocado! Sjukt gott hade dt varit! Men dt är ju inget man kanske har hemma bara sådära, ska gå och bre mig en macka ist tror jag, haha:)




/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar