måndag 5 november 2012

I lördags så handlade jag, syrran å Saga på Maxi. Sen körde vi hem till Alec å Zara som myst till dt med halloween pynt å ljus! SEn så lagade vi tacos och bakade kladdkaka!
Resten av familjen Ekström kom sen hit och vi mumsade tillsammans😄
Saga var helt uppspelt över att alla va här samtidigt och körde på 100% tills Alec till slut fick gå upp å natta henne<3



Missade de mesta av "Så mycket bättre" men tydligen så vart de ganska bra! Jag gillar mest Miss Li å Darin iaf av dt jag hört!

Igår så var Alec ute å sprang m grannen och Matilda var här så länge och lekte med Saga. Haha, Saga älskar att få ta med sig någon upp på sitt rum å leka. Jag tror att hon känner sig stor då<3



Men dom kom ner till mig å Zara till slut iaf:)
Vi åt Taco sallad till lunch, dvs rester ifrån dagen innan. Varm tacofärs blandat med alla grönsaker, klickar CF och lite salsa sås! Jättefint och framförallt gott. Det borde vi infört på jobbet...det hade kunnat bli poppis, med lite nacho chips sidan om?

På eftermiddagen så packade vi ner barnen i vagnen och promenera bort till ett annat barn på Sagas dagis! Vi har pratar länge om att ses och idag fick vi tummen ur:) dom bor också här i Hammar, kan ju inte bli bättre!

Och det vart så lyckat! Barnen lekte oavbrutet i nästan 3 timmar (!!) haha:) med en fika paus dock!



Eller två;)



<3 <3 <3 Fina tjejer <3 <3 <3

Och vi satt och drack kaffe och pratade mitt i allt stoj, precis som det ska vara;)
Saga och Olivia skolades in samma dag på dagis, tänk att dom följer varann så, dt är fint,
och så stora dom redan blivit<3
Tiden springer iväg fort när man har trevligt, men när vi upptäckte att nån blev ledsen lite här å var stup i kvarten så var dt nog ett tecken att dt var dags att gå hem å sova;)

Alec lagade middag till mig när vi kom hem. Så efter sagostund å Saga somnat så gick jag ner och möttes av färdigupplagd tallrik m ryggbiff och potatis gratäng! Solsidan till dt och kvällen vart gjord, tack älskling <3

Ja, nu är dt Måndag, det regnar, vi har lekt inne, badat badkar. Jag sitter med sovande bebis i famnen och väntar på att dt ska sluta regna så jag kan ut å springa! Sen ska jag tvätta, man ska jag känna skillnad på vardag å helg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar