tisdag 6 november 2012

Igår så var jag ute å sprang igen, minst en gång i veckan, det är mitt mål, det räcker än så länge. Skönt var det, även om det regnade en del!

Idag så sken solen! Då när jag skulle hämta Saga på dagis så hade jag gjort mellanmål att ta med till lekplatsen efteråt <3



Hon var så glad när jag hämtade henne! Haha, när vi gick förbi backen här hemma där barnen brukar åka pulka på vintern så säger Saga:
"Snart kommer snö! Vi åka pulka! Allihopa tillsammans! Pappa köra mig! Pappa äääälskar mig!"
Haha, gollungen :)

Nu sitter vi inne å värmer oss framför en film (gissa vilken....;)



Och ikväll så kommer barnvakterna! Alec jobbar kväll och det är dags för halv 8 hos Iversen<3 Det ska bli såååå spännande!!
Förra gången så var hennes förrätt min favorit...;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar