fredag 9 november 2012

In town

Pappa fick jobba lite extra, och planerad fotografering på dagis som plötsligt uteblev..? Ledde till att jag fick en heldag själv m tjejerna <3
Vi började med lek å mys här hemma! Och så lagade vi lunch, potatis plättar är en favorit;)



Sen bestämde jag att jag skulle ta en premiär tur på bussen m båda tjejern in till stan!



(Syrran hjälper till å mata;)



Vi fick plats på bussen, Tjohej!



In på Kappahl för att spana in en supergosig beige nalleoverall (newbie) som jag ville köpa till Zara i julklapp. Men den gjordes bara upp till strl 68, och det känns ju inte så lönt!
Sen hade vi inga direkts ärende, Saga sprang mest på stan bara<3









Vi sprang på fantasi tjejer och Darins tjejer, kul!
Jag träffade Petra oxå, evigheter sedan, vi lovade varann att ta tag i det där<3
En man kom fram å frågade mig "finns de bara en massa fik i denna stad! Vet du nått ställe man kan äta på"
Han vet ju inte om att jag är partiskt, men jag skickade honom till Darins såklart!
Vi gick inom jobbet snabbt för att säga hej å köpa ett wienerbröd till Alec<3
Sen när vi skulle ta bussen hem så trängde alla sig förbi oss och till slut vad bussen full och vi fick vänta på nästa. Men där var lugnt å skönt på den, gott om plats!

Jag köpte en mössa;)



Saga satt å väntade på att brorsorna skulle komma..



Men hon däckade...



Lagom paff när dom väckte henne<3



Älskade ungar!

Nu leker dom kurragömma där uppe för fullt. Vi väntar på pappa som ska komma hem med mat ifrån Max, mumms! Let the weekend begin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar