onsdag 5 juni 2013

Att följa ett maraton som åskådare var riktigt roligt. Jag började med en latte på espresso house, det kändes lyxigt;)
Sen när det började låta utanför så gick jag ut och ställde mig. Galet. Vid alla tre platser som vi bestämt så lyckades vi få syn på varandra. Underbart! 
Och det var inte det lättaste. Ibland 22 000 deltagare (!!)
Jag såg en kändis också. Kan ni se vem?
 
Att regnet sen stod som spö i backen när jag inväntade baby på Stadion gjorde ingenting. Jag fick bli blöt helt enkelt, det var ju en sån härlig stämning att se alla springa in i mål så det övervägde.
Väl i mål så fick vi spring/trängas/skynda för att hinna med planet hem. Allt klaffade! Fram till Hässleholm.. Där "bröt" tåget pga kontaktledningfel. 
"Vi har tyvärr inga ersättnings bussar att sätta in"
"Vi beklagar"
Jaha, tack för den.. Vi tog en taxi och hoppas att få ersättning..

Ledigheten var underbar❤
Men tillbaka i verkligheten lika snabbt igen:) På jobbet befinner sig nu Lova å Iversen på andra sidan jorden. New York för att vara exakt. Lyllosar!! Ser spänt fram emot att höra om deras resa❤ 
Så det gästspelar för fulla muggar ibland personalen i form att "gamla heltidare". Jätte roligt! :)

Idag så har vi varit på grillfest på Sagas dagis där det bjöds på korv, tårta, tidsrunda och lek. Det är ett bra initiativ tycker jag! Att se att personalen engagerar sig för barnen och även för föräldrarna. Det är mysigt att titta på barnen hur dom leker och uppför sig i den miljön som är så hemma för dom. 
En mysig kväll! 


Nu är jag galet trött i ögonen. Baby sover, och busungarna sover. Jag tror jag ska göra desamma❤ 

2 kommentarer:

  1. De e hon som blev dödad i beck va? Chefen? Coolt!/ johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Johanna, samma person tänkte jag på också.. Marie Göransson heter hon isf. :-))

      Radera