måndag 17 juni 2013

I'm back

Varenda gång jag bloggar så tänker jag att nu, nu ska jag bli bättre på att hålla bloggen vid liv. Men på ngt vis så springer en vecka alltid iväg så fort. Jaja, det får bli som det blir ändå☀ 
Jag har iaf haft fullt upp, jobbat, firat: student och mig själv, och levt❤ 
Ibland så får jag kolla genom mina bilder bara för att komma ihåg vad jag har gjort. 
Men studenten började iaf med fullt ös på Fantasi. Duktiga arbetare som hållt igång dygnet runt för att vi sen skulle kunna ge ut tårtor till alla lyckliga firare!
Jag firade min kusin, lilla Klara❤ Som nu är stor! Helt galet att hon tagit studenten! Hon var så fin i sin vita klänning och obligatorisk mössa, lovely! 
Två inhyrda proffs stod och grillade i deras trädgård där det serverades en underbar buffé, lyx. Jag och Saga åkte dit själva då Zara fortf inte var kry;(
En jättemysig fest som blev intressantare för Saga så det fanns andra barn att leka med;)

Sen har jag fyllt år. Det firades först med mina fina tjejer hemma hos syrran. En toppen kväll med mycket skratt, musik, dans å drinkar. Kanske en del för många, haha. Så jag tog bussen hem ist för att gå med ut på krogen.
Jag somnade direkt när jag kom hem så det vart nog ett bra beslut☀

På morgonen så fick jag ett underbart fint paket av min älskling❤
Jobbade sen 11-18.. Haha, sen kom baby och flickorna och hämtade mig och enligt mina önskemål blev det pizza i mysbyxor hemma❤ 
En underbar födelsedag tycker jag ! 
Baby hade bakat gottis till mig som jag tyvärr somnade ifrån.. Haha, men jg var trött och han tyckte att jag skulle få sova☀ 

Jag fyller på med lite bilder här❤ 

Denna morgonen började ute på gården i solen med grannarna☀ Härligt! 
Och när mormor Gite skulle göra lunch till sitt barnbarn så följde Saga med och fick käk där hon oxå. Haha, väldigt smidigt tyckte vi;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar