måndag 2 november 2009

Där flög helgen iväg igen!

Ja jisses, så fort man börjar ställa in sig på vila så skjuter helgen igång med allt den har att erbjuda! Det är väl bara att inse att jag inte alltid gillar att chilla ;)
På Lördagsmorgon så ringde klockan 06:00 och då var det dags att bege sig till Trelleborg där Adam skulle spela inomhus cup!
Och jag kan väl säga så här, nog för att det är jätte kul att titta på Adam när han spelar.....men all denna väntetid är ju himla dryg! Haha, vi var där mellan 08:00 och 15:00 och han spelade sammanlag 33 minuter. Men vad gör man inte för dom nära och kära <3 class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_4">oxå, precis som sin bror (och sin pappa såklart <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh59FK3LbxOv6LmDO5-l5OUSTPwgoRpnWY_Bqy1Zz98rEgGog2ooFeDZvecBsIJGW_57XKTKkqSlAZBY-dWthlgqwx83ZwqfWhJGrye1_uneTpWRr-ak6J9YHVWhqMKRYc_YS6e3EM4uFV-/s1600-h/IMG_1800.JPG">


Sen däckade jag när jag kom hem, ack så skönt! Lördagsmys !! Vi kollade på den nya pixar filmen "UPP", den var verkligen jättebra, så den kan jag varmt rekommendera.
Söndagsmorgon så skulle jag sova tills jag vaknade (känns som att det enda jag gör är att sova??)
så kl 10:00 slog jag upp ögonen=)
Mannagrynsgröt för att starta dagen, sen spelade vi plump. Ett kortspel som familjen Ekström brukade spela back in the days när det var strömavbrott ;)

På kvälls kvisten så var det dags att spela inomhus med fotbollen för första gången... Och det var jätte roligt! Shit vad vi fick springa och ha oss, men det behövs.. Vi var bara 8 st så det var ganska skönt. Man kom liksom fram mer och fick ta för sig lite. Så jag är supernöjd, har såklart ont i mina dumma tår efter nya skorna, men det går väl över.. Bara jag inte tappar naglarna som Emma gjorde.... Jag ryser bara jag minns tillbaka på den gången...=)

Nej, nu ska jag inte sitta här och svammla när jag har världens vackraste baby som ligger i sängen och väntar på mig!
Kärlek/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar