lördag 28 november 2009

Semester!!

Jisses, jag kopte en halvtimme pa ett internet cafe, sa man far val fosoka halla sig inom de tidsramarna=) ja, vad har vi gjort, VAD HAR VI INTE GJORT! =)
Baten ar hur lyxig som helst, och maten ar jatte bra! Ar nastan lite orolig for hur mycket jag ska vaga nar jag kommer hem..haha..

Forst i Cabo San Lucas sa badade vi med delfiner, pussade pa dom och kramades, helt sjuk upplevelse! Sen strosae vi runt i "slummen" och i hamnen, drack billig ol pa Hooters =)
Parfymerna ar jatte billiga har sa det har jag kopt ett par stycken!
Igar var vi tjejer runt i Acapulco (2 milj inv!!) och forsokte shoppa, men det fanns inte sa mycket att se av den varan. Killarna var ivag och korde ATV pa en annan strand. Vi lade oss i Acapulco, och drack paraply drinkar och solade, fick massage, sen kom killarna och da akte vi JetSki, sjukt kul! Jag korde med Alec dar bak =)

Idag har va lagt till i Huatulco, och vi tjejer har precis varit ute pa en mexikansk ranch och ridit i djungeln. Min hast var pigg och vi red western style vilket var mycket lattare! Men jag lar nog ha ont i rumpan efter allt galoppande.

Nu vantar killarna nere vid beachen dar baten ligger, det finns bara 15 000 inv har sa det at inte en lika stor stad. Sa in pa baten och kaka lite lunch, sen sola o bada, sen drar vi ivag igen1!

Nasta stopp bli costa Rica, alec vill att vi ska akta Zip Line i skogen (typ linbana mellan hooooooooga trad) men vi far val se hur det gar med det...haha..

Tanker pa er dar hemma lite, men man har knappt ens tid for det for har ar det aventyr varje dag! Och idag ar det kanske 30 grader varmt, och havet ar oxa varmt, sa det blir inte mycket till svalka... men jag klagar inte! =)
Nu ar min internet tid snart slut, och jag maste ju in pa aftonbladet for att se vem som akte ut i idol..haha, det ar ju viktigt=)

Vi har det iaf underbart, njuter av varje sekund! Folket har ar valdigt intresserade av mitt har, och dom ar inte blyga for att fraga, svart att forklara dock, nagon som vet vad virkenal heter pa engelska, el spanska? =0)

Massa karlek ifran oss till er hemma i Sverige, talk to you sooon!

Carro, halsa Lillen att vi kan titta pa Mr. Bean nar jag kommer hem... <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Åh ni verkar ha sååå roligt. Jag är inte ett dugg avundsjuk =)
    Ha en fortsatt trevlig semester! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, virkenål heter "crochet needle" Jag kollade upp det, så du kan förklara :) Åh vad jag saknar dig! Det är ju alltid så, när man vet att man inte kan träffa någon så känns det lite värre.. Men jag är så glad för din skull, för allt roligt ni får hitta på! Låter helt underbart allting! Ses snart min älskling! PUSS

    SvaraRadera