måndag 7 december 2009

Welcome to Miami!

Jaha, da har man varit i Costa Ricas regnskogar! det var haftigt, aven om var guide var en 18 arig pojke som knappt forstod engelska! haha, jag vagade inte aka ziplinen, dom sa att den skulle ga 50 meter hogt mellan trad, sa jag och Cicci togen egen hajk i djungeln=)

Panamakanalen var ju maktigt!Tank att det ar manmade,vi ha en massa bilder att visanar vi kommer hem. Sen var vi i cartagena i colombia oxa, shit vad dar var varmt!
Man far nastan ta och skriva ner allt i typ en dagbok eller sa for att jag gl;mmer natsan bort vissa saker! Haha..

Kaptenen pa baten var ju svensk! Sa han horde oss nar vi satt ute och solade pa deck, da kom han fram och borjade snacka, bjod oss pa drink, sen fragade han om vi ville komma upp pa bryggan, dar man styr skeppet, SJALVKLART! Sa vi var dar uppe nan dag senare, V.I.P! Han gillade oss sa pass att han foreslog middag tillsammans pa baten nan kvall, och vem sager nej till det! Tack for batresan Kapten Gunnar!

Nej,nu ar jag skit trott faktiskt. Komtill Miami kl 9 imorse. Fick inte checka in forran kl 16 pa hotellet... Sa vi gick till miami city, langs med miami beach, nu har vi shoppat hela dagen dar,jag alskarredan miami! Jag, baby, Elin och Ola stannade utanfor miami ink. och gissa vem som var dar....om inte Ami, lite kandis kat ar man val, sa det blev gruppbild med honom.
Carro, du ska fa se... <3

Sa nu ar klockan 7.48 PM och vi ska organisera nagon slags middag hela ganget.. Nu ar det ju inte gratis langre som det var pa baten./..man blir allt lite snal...!
Karlek ifran USA, tanker pa er massor!! <3 <3

1 kommentar:

  1. Du har träffat Ami! Fuck.. men jag saknar dig ändå... :D Saknar dig ALOT!
    Grattis på två årsdagen till dig och Alec! Puss puss puss <3

    SvaraRadera