måndag 14 december 2009

Vanliga livet is back =)

Jaha, då är man hemma igen. Eller ja, jag har ju varit hemma ett tag nu, men ändå.
Miami var helt fantastiskt, jag hade helt klart kunnat åka dit igen!

Men nu så är det dags att komma in i vanliga livet här hemma igen. Kommer hem till en ny målad lägenhet som man inte riktigt känner igen, massor att göra, inget jobb och allt ser lite sisådär oklart ut. Men jag misströstar inte!
Jag har Alec, det vet jag, jag har min familj, min fina Carro och barnen, mitt hem, alla andra som står mig nära, gymmet, fotbollen, fantasi, planer och drömmar..osv..
Jag tror att jag klarar mig ganska långt på detta!

Jag lider av in somnia om nätterna dock, tror det är försenad Jetlag, haha..
Men men, idag så har jag städat, plockat, pysslat, planerat, letat köksbord på nätet. Mysigt är det att gå och pilla lite hemma. Carro väckte mig och babbla i telefon i dryga timmen, mysigt säger jag, stackars Olle med sin hosta.. !

Men nu är jag lite sällskaps sjuk och ska ändå till Maxi, så jag tänkte promenera bort till Alecs jobb och säga hej till honom. Lite läskigt att gå själv när det är så sent och mörkt ute, men jag gör väl som vanligt, beväpnar mig med en gaffel... det är väl inte olagligt?

Imårn är det AMS som gäller, let's see what they have in store for me!
Kärlek //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar