fredag 18 december 2009

Mitt i natten!

Nu är klockan 04:13 och jag och Alec är fortf vakna.. Jag tror ju att det har att göra med att vi har slutat snusa, för jag har inte kunnat sova ordentligt sedan dess. Men jag hoppas att det ska ge med sig, för det är sjukt jobbigt att aldrig känna dig sådär mysigt trött, när ögonen bara vill falla ihop och man längtar efter att få krypa ner i sängen under varma täcket....finns det något bättre!!! (klart att det gör, men jag försökte att ge en givande bild... ;)
Idag så har jag hängt med farsan som kom in till stan. Fikade lite på fantasi med syrran, gick shoppa julklappar, och var på jakt efter ett nytt köksbord till mig och Alec. Sen käkade vi på favoriten, dom är sjukt underskattade,både gott och billigt!
Sen när jag kom hem så pysslade jag lite här i hemmet....försöker komma på hur jag ska kunna fixa nytt köksbord och stolar innan jul... Vi får väl se!=)

När baby kom hem ifrån jobbet vi 23 tiden så stack vi ner till gymmet. Det var skönt! Jag måste verkligen komma igång mer med det nu. För let's face it, all den goda maten på resan gjorde ju sitt, och vågen visar nu ett par extra kilo som jag inte välkomnar med öppna armar... Sen att jag är konstant sugen på någonring i och med snus brist gör det till en ännu större utmaning.
Så, nu är det väl sängen som gäller och så väntar jag med spänning på att se vad morgondagen har för trevligt att bjuda på!! <3

Kärlek //Lelle

1 kommentar:

  1. Usch vad svårt det ska vara att sova..Nu är kl 05:30 och du sover äntligen så sött iaf..Ser fram emot dagen med dig min fina, som jag alltid gör..
    Puss från din egen nattuggla...

    SvaraRadera