lördag 19 december 2009

Listor är kul!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fyndade på HM !

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock!


Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt och facebookade

Det sista du sa högt: Jag vill ha snus!!


Det senaste någon sa till dig:" Linnea, jag är lite upptagen just nu " ;)


Vad har du druckit idag: Vatten, Mjölk, Fanta, Kaffe


Vad var det senaste du åt: Grillade revben i massor


Vad var det senaste du köpte: Snus......


Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad


Vad är det för väder hos dig nu: Kallt / Snöar


Godaste glassmaken: Choklad och Melon (kan inte välja)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut, första gången jag såg Alec så visste jag att jag lätt skulle kunna bli kär i honom <3


Sover du tungt: Ibland, men jag har en tendens att vakna väldigt lätt ibland också


Drömmer du mardrömmar: 50/50, men jag tycker mardrömmar är som spännande filmer..!


Trivs du med ditt jobb: Haha, arbetslös, men när jag jobbar, vad det än är så brukar jag se till att trivas, man får göra det bästa av det man har liksom!


Favoritklädsel: Sommarkläder lätt!


Favoritlåt just nu: Detta är världens sämsta fråga då jag alltid har en massa låtar jag tycker är bäst just nu, men jag har lyssnat väldigt mycket på "Mad World" just nu. Den är väldigt bra


Vad ser du om du tittar till höger: Min vackra Alec som sitter och fifflar vid sin dator <3


Vad gör dig glad just nu: Mycket! Minnen ifrån vår resa, baby, familjen, vänner, julen, framtiden, vänner! <3

Vad ska du göra härnäst: Lägga mig i soffan och sätta på en film


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Lycklig


Favoritgodis: Choklad och Lakrits


Kläder just nu: Leggings, Linne, Kofta och Raggsockar


Sommarplaner: Njuta!


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: I min fantasi är jag superbra på alla instrument...


Morgon eller nattmänniska: Nattuggla här.... =)

Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära mår bra och att livet går i rätt riktning!


Är du kittlig: Oh yes..


Snarkar du: Det vet ju inte jag, jag hör inte det när jag sover. Tror jag är en sån som andas högt


Stjärntecken: Tvilling..tvåsidig =)


Äckligaste insekten: Tvestjärtar!!!!

Längtar du mest efter just nu: Sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar