tisdag 17 november 2009

You could be mine....!!

...den låten sitter jag och lyssnar på nu. Shit det var längesedan jag lyssnade på guns n' roses! Brukade alltid lyssna på dom när jag var yngre och typ ville peppa om mig själv! Så just nu så far jag runt lite i lägenheten och försöker göra nytta=) Vi ska ju få nytt golv och ommålat när vi åker iväg, så alla möbler ifrån 3 rum ska bort! Haha, det är ju en del...
Håller på att virka dreads på en kille oxå, så det ska jag försöka hinna bli klar med innan avresan på fredag. Så många järn i elden! Men det är skönt tycker jag=)

Och på torsdag jobbar jag min sista dag på Ekströms café, vi får väl se vad framtiden har att erbjuda efter det, jag väntar med spänning!

Nu lyder planen, vika tvätt, börja packa väskan smått, och skruva ner två hyllor....

Hörs och ses! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar