lördag 21 november 2009

Nu är jag i Änglarnas stad!

Hej Hej Hallå!

Jag säger bara jisses vad jag är snurrig =) Haha, har typ varit uppe i två dygn, men 9 timmar har bara "försvunnit" nu och klockan är bara 21:00 på kvällen här..? Jetlag kanske.. ;)
Men resan gick jätte bra! Vi kollade på New Moon i K-stad först, sen körde vi hem till pappi, han körde oss till malmö där hela gänget möttes upp, tåg till kastrup, flyg till london, och sen vidare till L.A !
Flyget gick jätte bra, och jag är nog helt botad ifrån min flygskräck nu , tack vare baby som lugnade ner mig=) 11 timmar tog det igår London till L.A

Och det känns sjukt märkligt att höra alla amerikanare som snackar här, det är man ju inte van vid precis! Och när vi stod och väntade på vårt bagage, gissa vem som stod bredvis mig och vänatde på sin väska..... GARY OLDMAN! Alltså jag skojjar inte, Alec trodde mig inte först, men när Elin kommit genom kontrollen så sprang jag till henne och frågade henne vem hon tyckte mannen såg ut som, och för henne var det lika klockrent! Jag märkte att jag stirrade på honom, och det såg han nog så han nickade åt mitt håll. Typiskt att man inte vågar gå fram och fråga, jag menar, vilken schyst bild första dagen i USA!!

Nu är vi iaf på hotellet. Elin, Cicci, Suz och Ola i ett rum. Och jag, baby, johan och Scorpan i ett. Scorpan åkte iväg på ngt annat nu efter vi ätit, och johan och alec har somnat till lite. Men jag var tvungen att gå och ta en dusch, och det var någon av det skönaste duschar jag varit med om, så mýsig och uppfriskande. Men nu är jag trött, och imårn ringer klockan 07:30, då är det dags för frulle, sen kommer turist bussen och hämtar upp oss 09:00, då ska vi SE stan!!

Ska försöka lägga upp lite bilder under resans gång, vi har ju en netbook med oss så det är ju väldigt bekvämt=) Hoppas ni har det bra hemma!
Nu ska jag hoppa ner i babys famn <3
Gonatt, kärlek ifrån Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar