tisdag 26 april 2011

En stund över..

Gårdagen bara flög förbi, som alla dagar den senaste månaden har gjort. Far och Alec tog och flyttade de sista, stora tunga möblerna, och vi fick låna fantasi bussen ( jätte tack! ) och den var ju kanon för där fick vi ju in hur mycket som helst!
Mor följde med och passade lillan, jag ägnade mig åt saker runt omkring, upp packning osv
Vi började när jag kom hem ifrån jobbet kl 12, och middagen åt jag och Alec inte förrän 20:30
Med levande ljus för vi hade inte kopplat in köklampan än;)
Kl 04:00 ringer klockan idag och jag skulle testa hur lång tid det skulle ta att cykla in till stan, börjar ju 04:45 men det tog faktiskt bara 10 minuter, men då trampade jag på ganska bra för det var kallt som f*n!
Dagen idag har flutit på, jobbade med Elin, tisdagar är det varu upp packning som gäller för min del så där flyger en timme iväg lätt tan att man märker det!
Nu sitter jag hos frissan och väntar på att min utväxt ska bli blond, och jag har nästan svårt att hålla mig vaken nu när allt stannade av.
Städning av gamla lägenheten står på tur, men det går nog ganska fort, hoppas jag.

Jag vill bara få landa snart, hela min värld nu har bara bestått av detta projekt, om inte i handling så i tanke.
Så nu ser jag fram emot att livet ska bli som vanligt igen. Få känna ro, lugn och harmoni, men det kommer. Nu fick jag iaf en stund över, och då passar jag på.
Hoppas ni har det bra i värmen och njuter av solen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar