lördag 2 april 2011

Musikal och måleri!

Jodå, igår så åkte vi ut till lägenheten och visade killarna lite hur det gått med målningen och så!
Dom fick oxå dra på sig lite blåställ och så fick pappa lära ut lite....!
Först skruva ihop nya hallmöbeln

Måla garderoben vit

Favvobrorsan ryckte in som barnvakt när jag körde till EKO och köpte mer färg<3

Pappa visar Hampe finliret med penseln;)
Och shit vad dom har fått mycket gjort idag, duktiga pojkar<3 Jag och Saga har gjort annat medans dom har jobbat;) Vi promenerade ut till Hammar sen, och dumt av mig var att ta på vårskorna som kanske inte riktigt var ingångna ordentligt... Ajaj, skoskav vid sjukhuset, och sen halvhaltade jag sista biten. Tur att Adam har samma storlek som mig så jag fick låna hans skor!
Nu har vi kommit hem, käkat god middag, och nu så håller vi kväll! Skön dag;)

Men igår! Då var det jag som drog iväg på galej;) Fantasi och Darins tjejerna plus chefer och allt träffades utanför teatern 18:40 för att vi skulle få vår julklapp! Skönheten och odjuret musikalen!
Och jisses vad bra den var! Verkligen jätte bra ihopsatt, alla låtar var med plus några till! Och skådisarna var jätte duktiga, han som var ljusstaken var klockren, riktigt rolig!
Jag satt mellan Elin och Frida, alla satt lite utspridda;) Just bakom Elin satt där en kille som hade sjukt dålig andedräkt, och varje gång han skrattade så höll vi på och klökas, mindre kul.
Tänk att ha så taskig andedräkt utan att veta om det! Hans tjej som satt bredvid, varför sa hon inget liksom! Jaja, i pausen så bjöds det på dryck och snax nere på T-baren, dock tog det ett tag innan alla han lokaliserade vart vi skulle samlas, så det blev lite halvstress när gubben kom och slog i gong-gongen och ville att alla skulle tillbaka till sina platser, haha, men man är väl van vid stress;)

Tack för en jätte trevlig kväll tjejer, och en jätte mysig julklapp!

Nu så ska jag hänga med familjen lite innan alla slocknar i soffan ;)

3 kommentarer:

  1. Usch, jag lider med er! Dålig andedräkt är inget att leka med. Och kan ju förstöra en hel kväll för andra. :) Häromdagen stod jag bredvid en dam som hade världens andedräkt. Jag trodde först att Nils hade gjort en bajja i blöjan. Men det hade han inte ;))
    Kram och trevlig söndag!
    Carina

    SvaraRadera
  2. Gud vilken mysig helg!

    SvaraRadera