torsdag 31 mars 2011

Sista dagen imårn

Ja, sista dagen på mamma ledigheten imårn. Känns konstigt? Jag är så van vid att vara hemma mamma nu så det kommer kännas konstigt att klämma in ett heltidsjobb i livet nu hux plötsligt?
Men jag har alltid sagt att ju mer man har att göra, desto mer får man gjort;) När man kommer hem ifrån jobbet så är man (oftast) mer på G å igång än om man päser rundor som jag och Saga brukar göra, även om det är mysigt<3
Idag så mötte vi upp Jokke på fantasi och fikade lite tillsammans, morbror fick lite kvalitets tid med Lillan<3 Och Elin jobbade oxå så vi hann säga hej till henne.
Perfekt för när jag kom in på Fantasi och parkerade vagnen så gick jag bort och skulle hämta en stol till henne, när jag kom tillbaka så var hon redan upp plockad ur vagnen och ytterkläder var av. Vilken service, tack Elin och Mie=)

Jag och brorsan strosade lite på stan, var inne på musikbörsen, snackade lite och bara hängde, mysigt!
Han hängde med hem ett tag för att vänta på bussen och vi kom hem samtidigt som baby kom hem ifrån jobbet. Så lite häng hemma och sen åkte han tillbaka till Deget.
Jag och Baby och Saga tog en lång powernap tillsammans, och den var välbehövlig!
Igår så stack vi "hem till Hammar" direkt när baby kom hem ifrån jobbet, började måla och grejja, Saga lekte lite på sitt rum, haha.
Far joinade oss vi halv 6 tiden och sen målade vi tills det blev mörkt ute och vi hade ju inga lampor så att det blev lite i blindo.. haha, men fint blev det! (Tror jag=)

Sen var vi hemma och åt middag halv 9 typ, trötta, JA!

Imår så är det Fredag, och på kvällen så ska Fantasi gänget på Skönheten&Odjuret musikalen! Det ska bli kul, hoppas att all bra musik ifrån filmen är med!
Sen är det helg! Vad ska ni hitta på?

4 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se ert nya hem. Kommenterar från min nya mobil. tar lite tid :)
    Saknar er massvis. puss

    SvaraRadera
  2. Till Hammar Ulli :=)) ??
    // Alec

    SvaraRadera
  3. Ja Herre Gud Lelle, vad tiden gått fort.. tur du har så mysiga arbetskamrater <3

    SvaraRadera