tisdag 22 mars 2011

Fantas(i)tisk dag!

Vi vaknade super gott i den nya sängen, den kommer göra underverk för ryggen säger jag bara!
Körde iväg och handlade tapeter till nya lägenheten, nu börjar det ju bli dags snart att börja grejja med den;)
Nu har vi hittat precis vad vi vill till de flesta rummen, och de känns skönt att kunna bocka av det på listan, för listan är lång, jisses.. =)
Sen när vi var hemma så käkade jag och lillan lunch medans baby stack till jobbet. Jag gjorde en omelett, bredde på c-f, sen köttfärs sås och avocado, jätte gott!



Vi mötte upp Elin på stan och njöt lite av solen! Visst blir man lite sådär extra glad och pirrig när solen kommer fram? Tar fram vårjackan och vårskorna liiiiiite för tidigt, ja ni känner säkert igen;) Och ja, Carro, färg glada kläder, here we come!



Vi strosade rundor lite iaf, och vi var inne i några affärer som jag aldrig varit inne i till och med! Men nu kommer jag inte ihåg vad den hette, Spice ngt?
Jaja, hursom, Frida och Emma mötte upp oss och vi stack till Darins för att käka. Borde gå dit och fika oftare, där är ju faktiskt mysigt!
En bild som tydligen inte går att vända på, men gott var det;)

Jag och Elin gick sen vidare till Mie och Filip för vi skulle ha vårt "första" personal möte där, nu när jag ska bli ordinarie. Det är ju mycket lugnare tempo än vad det är när vi samlas alla på Fantasi, jisses, det går knappt att förstå själv ens vad vi håller på med då.
Men jag kom på att det inte var världens bästa idé att ha min iPhone kalender, jag hann liksom inte med att skriva ner alla tider och så, så jag började genast fundera på att inhandla en vanlig!
   
I Bebbins sällskap så är inte Mie minst längre;)




Jag och Elin gick till Domus för att jag skulle handla kaffe. Och medans jag handlade så sprang hon upp på Claes Ohlsson och köpte en kalender till mig<3 Gullefis!

Väl hemma så stod det bad på listan och efter en flaska välling så däckade lillan som haft en fullspäckad dag<3 Och nu så sitter jag här och skriver in mina arbetstider i kalendern!
Visst är det roligt? Jag har alltid tyckt det varit roligt när man köpt en ny kalender, att skriva in allt som man ska göra. Jag var inne och kollade på Skatteverket för att få domen, få pengar, elr betala tillbaka... men jag fattade inte hur jag skulle kolla. På saldot så stod det bara 0. Är det bra?

Jaja, nu så ska jag själv krypa ner under filten och invänta baby<3

"I kärlekens krig, segrar den som ger sig"

4 kommentarer:

  1. DET ÄR JÄTTEMYSIGT!!! Välkommen oftare! Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig dag=) Jag var med inne o skulle kolla skatten..fatta ingenting, får vänta på snigelposten=) Ses imorn! Kram

    SvaraRadera
  3. Fiina tjejer hela högen:-) vad skulle Darins/Fantasi gjort utan er? Ni sköter företaget som det vore ert eget!
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Vad gudomligt söt den lilla är på den första bilden (ja, på alla naturligtvis, men just den första är ju alldeles underbar!). Är det en liten klänning eller skjorta hon har på sig?
    Håller med Bodil ang. Fantasi. :)
    Kram
    Carina

    SvaraRadera