måndag 28 mars 2011

Hemma dag!

Idag så vaknade jag av att Saga klättrade på mitt ansikte, jisses man får passa sig så att hon inte klättrar av sängen om jag sover!!
Vi käkade frulle, gjorde oss iordning, körde inom babys jobb och sa hej<3 sen körde vi till Maxi och handlade. Sen när baby kom hem så stack han nästan direkt till lägenheten för att fixa där<3 och där möttes han utav byggare som varit och fixat våra golv, OCH DOM VAR REDAN FÄRDIGA! på EN dag, det är man ju inte bortskämd med precis när det gäller ABK och hantverkare;)

Kollade på en unge i minuten ikväll, jätte vackert program! Men jag störde mig på en sak;
En mamma valde bort bedövning och använde sig av bara andning, och då beskrev barnmorskan henne som en duktig mamma, som inte behövde bedövning. Jaha, är man kass om man behöver det då?! Jag har aldrig hört talas pm nån som blivit kallad duktig för att man skippat bedövning när man brutit armen Elr så?! Nej, klumpigt sagt bara!

Nu längtar jag tills vi kan fixa färdigt i lägenheten! Elr ja, det är ju mest baby som fixar men Lillan klarar ju inte sig själv;) det upptar mycket tankeverksamhet nu!

Kraaaaamar
Bloggar ifrån iPhone

1 kommentar:

  1. Var lite upptagen just när jag fick ditt sms så nu svaRAR jag här istället =)
    Saga är en liten vilding.. klättrar på möbler o har sig =) Goa unge!

    Verkligen jätte kul att ni ska flytta! Marklägenhet som dom i Hammar är toppen ju!

    SvaraRadera