torsdag 10 mars 2011

Ännu mera mys!

Dagen började med besök av mormor och morfar! Sååå mysigt, dom hade köpt med sig lite fika, och vi hann fika med baby oxå innan han stack till jobbet<3
Vi satt och traggade iväg hela dagen, och rätt vad det var så var klockan 15:30! Jisses, tiden går fort när man har mysigt;) Så kul när dom kommer in och busar med lillan och traggar med mig;)
Det var ju inte ngt värst bra väder ute idag heller så vi stannade inne idag med!

Sjöbeck kom lite innan 6 och sen inväntade vi Elin för filmkväll!
Denna filmen blev det! Faktiskt ganska bra, en bra tjej film, ganska kliché, men vem bryr sig!
Bra musik iaf och det var ju det viktigaste, Saga ville ju busa oxå så det kunde inte vara en film med komplicerad handling som man måste hänga med i!=)





Så nu är klockan halv 11 och baby kommer hem 11. Jag och Lillan måste ju gå och lägga oss för imårn är det jag som börjar jobba för Mie som är på semester. Så klockan 6 ska jag stämpla in! Men jag hinner med en liten pratstund och ett gäng kramar tycker jag innan vi ska sova. Så får baby ligga på soffan och njuta lite av att hans arbetsvecka är slut<3

Over and out! Kramar //L

1 kommentar: