onsdag 9 mars 2011

Regnrusk!

Jag hade bestämt mig för att gå till Maxi idag, och handla lite! Men först bestod morgonen av ett besök ifrån en ung mamma som kom och kollade på lägenheten för att eventuellt bli den nya hyresgästen!
Jag vill ju att det ska bli nån "bra" som flyttar hit, som tar hand om "vår" fina lägenhet<3 <3

Hursom, precis när vi börjat gå till Maxi så började det regna! Typiskt, just denna veckan när bilen är på lagning och jag ska gå dit så regnar det, jaja, tur att jag hade regnskyddet med mig, det var spännande ju tyckte Lillan;)
Vi strosade där inne ett tag, sen när jag skulle köpa näsdroppar så fanns inte det såklart...Jahupp, vidare till apoteket på CSK. Sen när vi väl var hemma så började det ösa ner och blåsa som tusan, tur att vi hann hem säger jag!
Powernap på soffan och jag fixade lite käk och sen stannade vi inne och njöt av att bara vara inne och mysa<3

Jag tänkte på det, jag är en sån som gärna kan tänka "nej, det gör jag sen". Medans Alec är en sån som tänker "åh, det skulle jag velat gjort redan igår!". Så vi kompletterar varann bra, han kan få mig att få tummen ur, och jag kan få honom att chilla lite. Så man ska nog inte vara för lika på allt tror jag?
Så är det nog med vänner oxå, man måste vara lite olika, men i grunden lika, då blir det nog bäst.
En sak till, f*n vad jag gillar Gurkan i BB. Han är riktigt skön! Först trodde jag bara han var en "skojjare", men han har en seriös fin sida oxå och bryr sig om alla, det gillar jag. 

Nej, nu kom baby hem och jag ska passa på att kramas med honom nu när han är hemma och inte sitta här! Kraaaaaaaaaaaamar!

p.s mitt rättstavnings program är paj så jag reserverar mig för stavfel;)

1 kommentar:

  1. Ahh vilken söt bild..där ser man riktigt Ekströms dragen..=) Kraaaam!

    SvaraRadera