fredag 25 mars 2011

iPhone blogg

Jodå, jag ligger i soffan och pallar inte gå till datorn med risk för att väcka lillan med knappandet på tangentbordet, så jag reserverar mig för stavfel;)

Idag har jag typ inte lämnat lägenheten! Förutom imårse när jag gick till Fantasi och köpte lite fika för att Far skulle komma och hälsa på<3
Han kom vid 11 tiden och busade med lillan! Tragg, kaffe och fika, brorsan kom oxå och gjorde oss sällskap! Sen vips så var den eftermiddagen förbi!

Men roligast av allt! Baby ringde ABK och fick till det så att vi får nyckeln till vår nya lägenhet redan imorgon! Det ska bli sjukt roligt, kul att få se den helt rtom oxå;)

Dagen har annars bestått av städning och bebbi kel typ hela dagen. Lilla damen är ju typ i te rädd för ngt, men dammsugaren, den tycker hon är typ det läskigaste i världen! Så man får knicksa lite;)

Nu ser jag fram emot morgondagen och längtar tills vi fått nyckeln! Sov gott alla<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar