onsdag 16 mars 2011

En paus liksom!

Jag känner ingen inspiration för att skriva, det kommer inget intressant elr fyndigt när jag väl ska till och blogga. Plus att jag känner hellre att jag sitter i soffan och myser med mina kära än att sitta vid datorn. Och känner man så, så är det nog dags satt sluta<3
Jag är glad över er som har läst, det har varit jätte roligt och jag har alltid blivit glad över när jag sett statistiken över alla som läst!

Jag kommer säkert inte kunna hålla mig, så jag kommer att ha bloggen kvar, men den ligger vilandes så att säga, och när / om jag tar upp det igen så meddelar jag det på fejjan och hoppas att alla ska hitta hit igen!

Massa med kärlek ifrån mig till er<3

6 kommentarer:

  1. Även om vi kommer att träffas i princip nu varje dag..så kommer jag ändå att sakna din blogg=) du skriver så roligt=) Kramar

    SvaraRadera
  2. Ibland behövs det paus:)! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Förstår dig så väl, så många läsare varje dag men knappt några kommentarer ens.. Vet ju så väl hur roligt det är att få. Kanske inte så konstigt att inspirationslusten att dela med sig av sin vardag inte finns där längre...

    SvaraRadera
  4. Fullt förståeligt.. Jag kommer sakna ditt skrivande men jag tycker du gör helt rätt som prioriterar mys med familjen, särskilt som inspirationen till att skriva tryter.
    Tack för allt du delat med dig av här!

    SvaraRadera
  5. Jag kommer också att sakna din blogg!!
    Hoppas inspirationen kommer tillbaka! Ibland behöver man ju dock en paus! Ha det så gott tills dess!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  6. Synd tycker jag! Men jag förstår ditt beslut! Kram Miranda

    SvaraRadera