tisdag 15 mars 2011

Jobba=)

Det var ju inte hur lätt som helst att gå upp när klockan ringde 04:14, haha, men jag antar att man vänjer sig! Jag var lagom trött när jag kom hem och sov alldeles för länge! Jag tror att man måste välja, antingen så lägger man sig i tid och är pigg på dagen, eller så är man uppe sent men då missar man dagen. Varför måste man sova liksom!


När jag kom hem så överaskade Saga med att sitta på golvet och leka, haha, gullunge, hon ser så stor ut när hon sitter upp! 6 månader är hon idag, och ja, shit vad det händer grejjer! Det är så kul att se henne upptäcka nya saker och testa sig fram här på golvet<3

Gymmet hann jag men, och det blev 3 km och 45 min styrka, skönt! Idag så har jag jobbat 13-19, skönt med en sovmorgon efter en tidig morgon! När jag kom hem så stod baby redo i löparkläder för en tur<3
Just nu ser jag världen mycket tydligare, helt underbart! Av den enkla anledningen att jag använder mina linser nu;) Jag har beställt nya och ska bli bättre på att använda dom, tror att det + sömn kan bota min envisa huvudverk som har förföljt mig lite nu!

Nej, nu så ska jag hoppa i mjukis och kvälls mysa innan det är dags att gå och lägga sig igen;)
Massa kärlek//Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar