onsdag 9 mars 2011

Besök i Trolleljungby!

Igår så lämnade baby in bilen för att vi ska få en ny huv, äntligen! Och så kom han hem med en låne bil som han snackat till sig;) En Volvo V50, haha, det trodde jag aldrig att jag skulle köra i mitt liv! Men vad gör man;) Det var faktiskt oförskämt bekväm att köra!
Och bilen bar av emot Trolleljungby! Jag och Saga skulle hälsa på Martina i deras nya hus<3
Det är så kul, vi har känt varann i många år, och det är så skönt med vänner som inte behöver "underhåll", förstår ni? Man ses när man ses och då är det som att man sågs igår<3
Hon hade köpt gräddbullar (!!) jag kunde inte låta bli! Och kaffe såklart! Och vilket hus, jag blev helt tagen. Så stort och otroliga utrymme! Hade jag skullat bo i hus så hade jag velat bo där.




Saga kände sig hemma direkt och lekte på golvet medans vi satt och snacka skit om allt mellan himmel och jord;) Men nån gång så ville hon såklart upp och vara med<3



Och Martinas famn var hur bra som helst för lek och gos!



Tänk att ha ett sånt här rum "över" liksom, vi hade helt klart haft biosal där! Haha=) Eller som Alec sa, ett stort riddarbord med maffiga stolar, cooooolt!
Tack för idag gumman!

Vi körde hem och tog en powernap, och det var sååååå skönt<3 Sen när vi vaknade körde vi och sa hej till Alec och sen gick vi hem, skönt med lite friskluft!
Syrran kom hem till Vasagatan sen när hon hade stängt Fantasi, så käkade vi och sen kollade vi på tv, mös med bebbi, och snacka skit<3
Kompismys och systermys, underbara dag!

Sen kom baby hem, sambomys, jodå, jag njuter av att vara ledig, nu är det inte många dagar kvar tills jag ska börja jobba...!! Så...vad ska jag hitta på idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar