tisdag 8 mars 2011

Vårväder!

Vårvädret lockade ju idag! Jisses, jag börjar längta mer och mer efter värmen nu när man får lite smakprov på solen! Inte för att det är varmt alls! Ha, jag luras alltid till att tro det och klär mig för kallt...brrr!

Men jag behövde lite frisk luft idag! Våra planer i helgen på att hitta på ngt med bara killarna gick ju i kras.. Suck, mor och far körde in till stan för att passa Saga och vi skulle kolla på Sanctum i 3D med bara killarna! Men blev stoppade när vi skulle gå in, 15-års gräns, jaha. Vad gör man! Vi fick gå hem igen, men iaf så fick vi njuta lite av besök ifrån mor och far som hade massa god fika med sig<3

Idag så messade jag Rebecka och frågade om hon var sugen på en prommis, och det var hon! Så jag packade ner mysbebbe i vagnen och så möttes vi upp på Fantasi. Där slutade Elin oxå just då så hon hängde på<3
Först T-parken där Saga var måttligt intresserad av ankorna, vilket i och för sig inte gör mig ngt då jag är rädd för dom... Tjejerna hade aldrig varit på Naturum så vi drog dit!
Fiskarna i akvaret var dock spännande!!
En sväng inom Domus sen gick vi på olika håll, tack för idag<3

Kvällen bestod av lite små fix hemma, käk, mys och lek. Jag skulle springa ner i källaren och bära upp saker och behövde båda händerna, så Saga fick testa att för första gången sitta på andra hållet i bär selen, haha, hon gillade! Lite träning för min del oxå då ju;)

Imårn så ska vi köra till Trolleljungby och hälsa på Martina, det ska bli såååååå skoj!
Vad ska ni hitta på?

1 kommentar:

  1. Hej! Vi har varit ute i det härliga vädret idag. Har en park mitt emot vårt hus. Solen sken och fåglarna kvittrade. Skönt! Båda gossarna är förkylda,så vi fick hitta på något skoj. Nils sov hela tiden i vagnen och Viggo ritade med gatukritor på cykelstigen. Snacka om att man blir på bra humör av solstrålarna!
    Hoppas ni haft en lika härlig dag!
    Kram Carina

    SvaraRadera