söndag 20 mars 2011

Helgen!

Man uppskattar ledighet så mycket mer när man jobbar, men det säger väl kanske sig själv?=)
På lördag när vi vaknade så åt vi alla frukost tillsammans, jag var nere och köpte frallor, mys!
Sen chillade vi lite medans lillan sov middag, och sen packade vi ihop oss och begav oss iväg till Tivolibadet! Vi gjorde likadant som sist, köpte biljetter till varmvattnet<3 När vi kom in så var där bara en gubbe och en pappa med sin son. Skönt!


Saga var så glad och älskar att busa med sina brorsor, jag blir så varm i hjärtat av att titta på dom, så mycket dom bryr sig, och hur duktiga dom är att ta hand om henne<3 Och hur glad hon är i dom!
Efter 10 minuter i varmvattnet så kom det två bebisar till, kul! Dock bara fem minuter senare så kom det en pappa med typ 8 ungar som hoppade i bassängen och plaskade och drog i madrasser och förde liv och oreda. Blä! De andra bebbisarna och gubben gick.. Vi sa till en badvakt, så hon sa till dom att dom skulle ta det lugnt, men så fort hon gått så började dom igen. Så vi gick oxå till slut!
Men barnbassängen ute i badhuset fungerar oxå bra ju!






Mysigt trötta efter badandet så stack vi hem och käkade middag, och sen var det film mys! Vi kollade på den "Sanctum", och nja, jag vet inte vad jag tyckte riktigt, den var väl sådär, lite underhållande, men inte jätte bra, ganska förutsägbar, men som sagt, helt okej!
 Idag så jobbade jag 11-18. Dagarna bara springer iväg nu när jag blivit mer van vid att vara där. Men nu ska jag vara hemma två veckor till innan det är dags att börja jobba 100%
Och det ska bli skönt, jag saknar ju Lillan otroligt mycket när jag är på jobbet, och jag har ju varit med henne ända sen hon föddes så alla timmar ifrån känns<3 Men jag har ändå turen att ha ett jobb där jag trivs, och kollegorna är dom bästa!

Nu när jag slutade så kom baby och baby och hämtade mig så körde vi och köpte hämtmat! Chillar lite i soffan nu, Alec kollar på UFC och Saga kryper fram till PS3:an och försöker trycka på knappen och stänga av den hela tiden, haha, gulle.

Här är en som försöker klättra ur sin säng.....

Tji fick hon! Vi hissade ner sängen...mohahahaha!
Nej, nu ska jag kramas med min kille (om jag lyckas få hans uppmärksamhet nu när han kolla på slagsmål...;)!
Hoppas ni haft en bra helg!

4 kommentarer:

  1. Tycker gullungen är lite lik moster Elin på sista bilden! Lika söta båda två.. <3

    SvaraRadera
  2. Håller med Elin.. Jättefina. Det är verkligen sällsynt mysigt att killarna är så fina mot Sagalill. Även jag blir varm i hjärtat. Och det syns verkligen i hennes ödon att kärleken är besvarad <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina bilder!
    Ser härligt ut!
    Jag hade ju några lediga dagar denna veckan. Vem blir då sjuk?? Jo Olle, vem annars? Så idag vabbar jag. Trååk!
    Hoppas vi kan ses snart. Tiden går så fort och PANG så har det gått evigheter utan att vi setts. Snart flyttar ju ni och det känns som att vi kan dra på det tills dess, så slipper jag trappan ju, mohahaha :D
    Puss puss

    SvaraRadera