söndag 13 mars 2011

Jobb, chill och nöjen helt enkelt

Här flög visst tre dagar bara iväg?! Men men, så blir det när man jobbar! Jag har jobbat fre och lör och syrran har kört in mig på lite vardagsrutiner som förhoppningsvis ska sitta så fort som möjligt;)
Nu ska jag ju jobba denna veckan, så då får jag känna på hur det är. 
Jag ska ha en månad till på friskis (tack Elin <3 ) och nu har jag försökt sätta ett minimum på 3-4 ggr per vecka, för att utnyttja det till max och köra på ett race! Vi får väl se hur det går;)

Ja, helgen har annars bestått av jobb, mys, fika m mammi pappi becki , melodifestivalen, tacos osv;)
Syrran var här och kollade på melodifestivalen med oss, och jag säger som henne, för en gång skull så var vinnaren helt ok. Jag hejjade på Danny, så jag förstod ju att inte han skulle vinna, haha, för det brukar aldrig bli den jag tror på;) Men Erics låt var ju faktiskt bra oxå, ska slänga in den på min löparlista!





När jag kom hem ifrån jobbet i lördags så tog jag en powernap med Saga, baby skulle städa lite inför läg.visning, men när jag vaknade så hade han hunnit iväg och köpa nya saker till lägenheten! Ha, han är så rolig! Det kommer bli så fint i nya lägenheten!

Helt sjukt, igårkväll så somnade Saga i sin säng vid 22, och jag lade mig i babys famn i soffan, och vi kollade på en hel film tillsammans och hon sov vidare! Hon sov i tre timmar, välling, och sen sov hon tills i mårse. Tänk om alla nätter hade varit så, då hade jag nog haft lite mer energi och kanske inte varit så tankespridd skulle jag vilja tro;)  Gott iaf!
Så idag så körde vi till Bromölla möbelaffär för lite inspiration!
Saga är redo för äventyr!
Vem kör egentligen?

Vi kom iaf på många nya ideér till nya stället och hittade lite som vi kanske vill ha;) En kopp kaffe på deras lilla fik satt hur bra som helst!
Mina två favoriter<3

Sen åkte vi till markis-ngt? Jag kommer inte ihåg vad det hette, men det är nån affär i Bromölla iaf där det finns en massa plock grejjer, kul att fönstershoppa lite=)
Väl hemma, så chillade jag och Saga medans baby sprang en sväng. Sen hämtade jag gyros sallad och nu har vi käkat.
Ett bad nu kommer linda in denna helgen som komplett! Varvat med jobb, chill och nöjen, jag är nöjd<3

Men jag börjar ju 04:45 imårn! Jisses, hur dags går man och lägger sig då liksom? Jag tror att jag satsar på att lägga mig efter BB vid 23 tiden så får vi se hur det känns imårn!

Gonatt på er! Hoppas ni haft en bra helg!

(Jag har "the monikers" låt "Oh my god" på huvudet och jag gillar det inte...)

1 kommentar:

  1. haha..söta bilder på saga..såg att ni har hittat napp hållaren=) Det ska nog gå bra imorgon..kul att höra om er helg, fast jag har varit med på hälften=)

    SvaraRadera