måndag 19 september 2011

Dagis




Efter morgonbad så promenerade vi bort till dagis! Vi hann bara ta av Saga skorna sen sprang hon in till de andra barnen och fröknar innan vi fått av oss våra skor, haha. Hon var helt betagen och kände sig genast som hemma, jag oxå. Jag tycker det är ett super mysigt dagis, sen att det är 10 minuters promenad hemifrån är ju perfekt!

En timme fick det bli idag, sen ska Alec dit imårn och sen jag på ons och så resten av veckan lite längre och längre, och så lämnar vi henne en stund och ser hur det går. Spännande tycker jag, stora tjejen!

Tillbaka till vardag och jobbade 13-19 idag. Jag hade lite huvudvärk, men det var inget som inte en redbull/Ipren/Alvedon mix kunde bota;)
Jag jobbade med "nya" Elin I, det känns så naturligt å skönt med henne så jag trivdes!

Imårn är det tidig morgon så nu är det idol å middag som gäller!

/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar