onsdag 21 september 2011

Date m kär vän!

När jag kome hem ifrån jobbet idag så bytte jag och Alec av varann i hallen, han skulle jobba.

Jag och lillan drog till lekplatsen<3








Hem å käkade lite och chillade hemma<3 Sen hoppade vi in i bilen och körde hem till Martina och hennes fina busungar<3





Det kändes som att det gått allt för lång tid! Jag var så hungrig på å snacka skit så de va full rulle på oss samtidigt som S och D busade järnet med Saga. Haha;)
Martina är en grym mamma tycker jag. När det var dags för tillrättavisningar och tandborstningar så hade hon ett sånt bestämt lugn och höll sig imponerande pedagogisk. Jag snappade upp ett par repliker som jag ska spara i bakhuvudet tills Saga blir äldre.. ;)

Men tiden flög iväg och när det ar dags att köra hem så hittade vi inte mina skor! Dom var puts borta! Vi letade typ i 10 minuter! Mina asic löpar pjuks, hur kunde dom försvinna! Och hur kommer man hem utan ett par skor!!

Men vi hittade dom till slut... Jag hade glömt att jag hade mina converse på mig just denna kväll, dom stod så fint i hallen:)

Nu kollar jag idol med baby, reprisen så klart<3
/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar