onsdag 14 september 2011

Yes!

Idag så fick vi världens bästa besked! Saga har just nu i sista minuten kommit in på Lekholmen!! Underbart! Nu slipper vi pussla med arbets tider och allt löser sig, det kunde inte blivit bättre!
Så på måndag så skolas hon in där<3 <3
nu återstår bara att ringa de trevliga tjejerna på Lill-Anton och säga att hon tyvärr inte kommer börja där, vi gillade verkligen det stället oxå så det var lite synd. Men vi måste ju tänka på vad som är närmsta och bästa för oss.

Just nu sitter jag och chillar med en kopp kaffe i soffan, Saga sover och Alec är och spelar innebandy med Björn ifrån jobbet. Sjukt konstigt att sitta hemma själv, det gör jag typ aldrig, lite rastlös är jag nog allt ändå;) Kollar på "You, Me & Dupree", jag har nog börjat kolla på den 10 gånger men aldrig sett hela, förmodligen är den inte bra denna gången heller. Rolig i början men sen lite dryg, jag gillar ju dock Owen Wilson!

Imårn fyller världens bästa tjej år!<3 <3




/Lelle

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni fick plats :)
    Till och med jag undrade hur ni skulle få ihop det annars. Allt brukar lösa sig till det bästa :)
    Ses på lördag! puss

    SvaraRadera