onsdag 7 maj 2014

Vårrus

I Måndags efter jag kom hem ifrån jobbet så rotade jag fram Sagas sommarkläder och började tvätta. Dom kommer nu att passa Zara, det kan ju inte bli bättre. En solsemester är ju på G, så nu får man tänka till. Vad kan tänkas behöva packas med? 
 Far kom sen hit för att passa tjejerna medan jag blev upphämtad av Mie, Lova å Elin. Mot Malmö! 
Det var dags för vårruset! Vi var ju där förra året också, och jag älskar såna sammankomster. Jag kände dock ingen press på några topp resultat då jag fortfarande inte är helt frisk i kroppen.
Plus att jag saknade Emma som jag hade en sån härlig draghjälp av förra året. 
Men denna gången gjorde jag inte misstaget att ställa mig i rätt start grupp.. Sist resulterade det i att jag inte kom förbi alla som promenerade...i bredd...med barnvagnar. Jag ställde mig längst fram! 
Och loppet gick bra, jag hade lite handbromsen i, i början, för att inte "ta ut mig". Och det var nog ett bra beslut, hostig och snorig gjorde ändå sitt.
Men jag sprang in på 26:13 och känner mig ändå nöjd med det☀️

Plus att vi alltid har kul när vi hittar på saker tillsammans. Det var ju halva nöjet, minst❤️ 
Och så är det snart dags för Göteborgsvarvet... Måtte denna långdragna förkylning slippa tills dess! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar