onsdag 28 augusti 2013

Sista av sommaren

Ja, vad har nu hänt sen sist då! Löpturen som jag skulle på med Emma sist jag bloggade gick galet bra! 
Det ska bli spännande att se hur det kommer gå på midnattsloppet! Jag har dock dragit på mig en förkylning (Zara smittat mig..) och känner att jag ska ta det lite lugnt med att springa då.. 

Dagen efter att Iversen rest till Stockholm så hittade vi lite överaskningar på jobbet. Mysigt❤

Jag har lyckats göra en tiny winy mini hästsvans på Zara!!

Vi har varit på kräftskiva hos våra fina vänner Lundin! Med allt som hör till! Hattar å kräftor, räkor å snaps!
En underbar kväll! Jag är tacksam över att vi har så fina vänner, med härliga flickor som leker så fint med våra, och som praktiskt taget bor grannar med oss! Haha, inte riktigt men det tar bara 5 minuter att gå dit;) 

Jag har jobbat hela helgen, och på Söndag efter att jag slutat tog jag med mig flickorna till Kyllingaröd. Sen åkte vi till café Kagan, ett smultron ställe som verkligen rekommenderas! Som en liten idyll❤

Måndagsmorgon spenderde jag med Lovisen, bättre start på veckan kan man inte få❤

Och Zara bestämde sig under Lördagskvällen för att släppa taget. Så nu går hon! Även om hon gärna håller syrran i handen ändå❤

Igår så var det Zaras första inskolningsdag på Lekholmen! Och hon älskade det! Hon trivdes så bra och kände sig så trygg där redan. Hon har ju varit där så många gånger förut så det var ju inte helt nytt. Stora tjejerna! 
Vi firade med ett sista dopp i Kiaby.

Jag lagade sen en fiskmiddag. Jättegott!
Medan pappa å Saga låg där ute och filosoferade❤

Idag är pappa med flickorna på dagis. Och jag, ja, jag sk väl ta tag i ngt här hemma nu tänkte jag. Känns märkligt att vara ensam hemma..? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar