torsdag 22 augusti 2013

Update

Bästa brorsorna åkte till T-Borg å så var deras sommar lov slut. Tjejerna har varit så nöjda över att ha dom hos sig nästa hela sommaren❤

Saga fick på sig regn jackan när jag tog ut dom på en promenad. Så blir man inte blöt. Smart tjej❤

Bästis Olivia har flyttat upp en avdelning och storasystern Tilda har börjat skolan. 
Åh vad jag hoppas att Saga kommer hamna på samma avdelning❤ 

Fantasi gänget möttes upp för att åka ut på första besöket hemma hos vår kontorista/fantasimormor Gertrud!
Det bjöds på välkommstdrink 
Följt av underbart god mat! 
Efterätt
Och sällskap!
Sen hemåt;) 

Jag har jobbat min sista dag, med min fina Elin. Hon åker till Stockholm på fredag och vi har redan sagt hejdå. Fast inte egentligen. Vi har snarare sagt hej så länge. Jag kommer sakna att inte träffa henne i min vardag, prata, skratta, bolla, skämta, filosofera. Jo, man gör faktiskt en hel del mer än att bara jobba ihop❤
Det kommer iaf blir fanfar å parad när hon kommer hem på besök. Det ska bli spännande att träffa StockholmsElin om ett par månader igen❤ 

Zara vill numera bara äta för egen hand. Helt okej. Men den som ger henne en kaviar macka, tvättar henne efteråt. Cant.Stand.It

Tjejerna provade peruker. Hiss elr diss?

Mormor har varit på besök☀


Nu är jag ikapp igen! 
Märker att det bloggar dålig nu när jg jobbar igen. Det kan ju bero lite på en viss dam som inte vill sova på natten oxå... Mohahaha ! 

Nej, nu ska jag sova. 9:45 imon så aka jag möta Emma på busshållplatsen fööör 1 mils löpning. Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar