söndag 5 februari 2012

Där flög dagarna iväg igen! I torsdags efter jobbet så körde jag och Johanna till Degeberga för att hälsa på Emma&Morgan som fått en liten pojke bara för några veckor sedan!
Det var så himla längesedan jag var hemma hos dom, och jisses vad det hade hänt saker i deras hus! Jättefint hade dt blivit, och ännu fler hundar hade dom;)
Man glömmer så fort hur små bebisar är. Lilla Rocky som låg i sin vagn och sov såg så liten ut att jag inte ens kunde förstå att Saga varit så liten!
Emma passade så naturligt in som mamma direkt, men det är sån hon är<3

Jag var ju nästan lite nervös för att hålla honom!




Vi fick köra mot stan ganska så tidigt igen så det vankades film kväll i Hammar!
Elin, Elin å Sjöbeck kom på kvällsmys! Vi kollade på en film ifrån 1996. The jury, à time to kill. Fortfarande lika bra nu som förr!
Nästa gång är dt Elins tur att stå för soffa och film val, spännande;)



I fredags var det så kallt så att man knappt kunde vara ute! Men jag och Saga gick ut på en prommis medans Alec sprang (!!)

Jobba lördagen, och Söndag morgon bjöd på en vit överaskning!! Idag har varit helt underbar med pulkaåk i vånga backened varm choklad och hela köret<3
jag slänger upp lite bilder senare ikväll! Nu ropar tvätt stugan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar