söndag 19 februari 2012

När jag cyklade hem ifrån jobbet i fre kväll så precis vid korsningen vid CSK så stod där en stilig löpare som såg riktigt bekant ut... Haha, det var baby som skyndat sig för att hinna ha följe med mig sin sista bit på sin löptur<3

Fredags mys med killarna väntade hemma, underbart!

Och på lördagen så åkte jag och Saga till Petra i Tollarp! Där hade drifitiga Petra dragit ihop en mamma barn träff! Hon hade gjort en jätte god pasta/kyckling sallad och alla vuxna å barn trängde ihop sig i köket och åt tillsammans<3

Melissa och Isabella's rum var mäkta populärt! Rosa och fint, som en riktig flickdröm! Och massa leksaker!! 6 barn var lyckliga;)












Kladdkaka och kaffe efter dt! Tack Petra och mysiga mammor för härlig lekdag!

På kvällen så vankades först tärning spel, sen joina syrran, wordfeud turnering med melodifestival i bakgrunden. Och jag tänker inte ens kommentera den slämtfestivalen...

Idag när jag gick ner för trappan så möttes jag av tända ljus och nybryggt kaffe! Jisses låt aldrig helgen ta slut<3

Killarna åkte och spelade fotboll och jag och Saga pysslade här hemma. Hon är så glad i dom, i sina brorsor<3

Pizza, chill i soffan, söndags häng helt enkelt, skönt. Skönt att jag slipper cykla i snö imorgon! Känner mig laddad med positivitet efter denna helg:)



3 kommentarer:

  1. Tack själv fina Linnéa och fina Saga <3

    Du tog bilder! Jag lååååånar!!!

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg via Petra =)

    Det var trevligt att träffa dig och Saga!!

    SvaraRadera