fredag 17 februari 2012

Sol!

Två sovmorgnar på en vecka, underbart! Kl 7:30 steg vi upp;)


jag älskar att snön smälter bort, visst önskar jag att alla barn ska få ett vitt sportlov! Men man blir sådär extra glad när solen tittar fram och man känner en ny känsla när man går ut...VÄRME!
jag och saga tog en härlig cykel tur innan det var dags för dagis! Hon gillar att åka cykel och sitter och sjunger, och mamma som jag är så tycker jag ju såklart att hon sjunger finast i hela världen! Haha;)

Innan jobb så måste mat intas, jag blev bar sådär sjukt sugen på bacon! Tror det är dt salta som startade ett craving.. Men vad mer, bacon och..?!
Ja varför inte på en macka.?!


Nyttigt..? Haha, säkert inte! Gott..? OM!! ;)
en järntablett på dt sen ska jag nog hålla hela dagen.
Och jag får inte glömma silkesdropparna som Lova skulle låna, och kryddsaxen som vi tyckte vi behövde på jobbet. Jag är oftast omöjlig på sånt, sånt glömmer jag..! Idag ska ja komma ihåg!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar