måndag 27 februari 2012

GeKås

05:50 i Söndags så kom Elin och Mie och hämtade upp mig. Mot Ullared! Vi stannade på två McDonalds och två Statoil innan vi fick frukost, haha, jag menar hallå! Till och med i K-stad har dom ett dygnet runt öppet Statoil! Men dt blev ju bra till slut och vi blev mätta;)

Tiden flög iväg och och hux plötsligt så var vi framme! Det var superlite folk där och vi kunde välja å vraka parkering, sån tur! Jag har faktiskt aldrig råkat ut för kö där!



Vi spred oss i affären och gick på eget håll, men vi behövde aldrig använda mobilen för att hitta varann för märkligt nog så sprang vi på varann hela tiden!
Jag hade först planer på att storhandla! Men jag var ganska reserverad, för dt är lätt hänt att man köper en massa skit egentligen, bara för att dt är billigt;) Vi fyndade allihopa och lunchen var en höjdpunkt!
Konceptet är nog köpt av IKEA men vad gör väl dt, dt funkar ju! Och maten var jättegod!!


Det var som vi alla sa, det är inte alltid kanske själva varuhuset som är de roliga. Det är mysigt å kul att bara komma iväg på en liten utflykt tillsammans<3



Tack för en härlig dag <3

Alec skickade mms hela dagen så dt kändes som att jag "var med" han och Saga oxå<3
Haha! Vi var hemma vid 17 tiden, och jag ska säga att Saga var överlycklig för pottan jag köpt till henne. När dt kommer vätska i den så spelar den en truddelutt. Men.. varför valde dom für Elise?! Den kunde väl spelat ngt glatt?! Haha, men hon var lika nöjd ändå;)

På kvällen så kom Jokke å Far in till stan, Elin kom oxå hem till oss; med pizza! Så dt blev pizza kväll i Hammar! Lång men härlig dag<3

Förresten... Jag och Alec har bestämt oss för ett namn till vårt lilla hjärta.. Först så var vi lite osäkra, men sen så kände vi att, när man väl kommer på ett namn, som känns rätt för båda så kan man inte bara bortse från dt. Det känns liksom bara rätt!

Zara, det ska hon heta<3

1 kommentar:

  1. Finisar! du är då en smart shoppare! ;)
    Zara känns helt rätt för mig med.. ifall du liksom skulle undra, eller tvivla.. så kan du lägga till "elin gillar också Zara" i tankarna! ;)

    SvaraRadera