onsdag 15 februari 2012

Sovmorgon

Idag så är dt min sovmorgon! Så jäkla skönt! Vaknade av Saga som kom inspringande i sovrummet, eftersom hon numera kan gå upp ur sin egen säng nu.
"hej mamma!"
" var e pappa?!"
Haha, gullunge;)






Men men, klockan 7 är ju ändå sovmorgon! Frulle, morgonmys å lek, hux plötsligt så var dt dags för dagis!

Igår var dt alla hjärtans dag! Jag och Alec firar dt inte så direkt, dt känns lyd trist att ha dt som "tvång" att köpa ngt till varann. Speciellt när rospriserna höjs med 100%, helt otroligt!!
Men visst kan man smittas lite och blir lite extra kramig å pussig och visa lite extra kärlek!<3

Vi ska ist skämma bort oss själva vecka 10 tänkte vi! Då är dy jag och baby som åker på spa weekend på Ronneby Brunn! Åh det ska bli så skönt:) ingen har varit på spa så det ska bli spännande! Frukostbuffe, tre rätters middag, bubbelbad och gym, åh vad jag längtar!
Har bara hört bra saker om Ronneby Brunn så vi hoppas att dom infriar mina förväntningar!

Nej, nu ska jag hoppa i jobbkläderna och åka in till stan! Ha en bra dag!

Location:Gladiolvägen,Kristianstad,Sverige

3 kommentarer: