onsdag 1 februari 2012

Vakna av skratt

Idag har jag sovmorgon, har stängnings passet. Baby jobbar tidig morgon, och jag vaknade inte ens när han smög upp i ottan<3
Jag vaknade ist av världens gulligaste fnitter och skratt<3 Vår fina dotter satt och lekte med sina gosedjur i sängen och hade så skoj! Jag smög upp för att kika på henne, gullunge!

"Heeeeej mamma!" sa hon högt när hon såg mig. "Macka, dricka!" jodå, hon var sugen på frukost;) så macka å dricka fick dt bli, sen klädde vi på oss och gick ut och och gungade i solskenet! Så skönt när solen börjar titta fram lite, åh vad jag längtar tills det börjar närma sig vår!

Jag älskar att hänga med henne på förmiddagen oxå ibland, därför är dt så skönt att ha varierade arbetstider så man får lite av varje. Sen tog vi en cykeltur vars slutstation hette dagis;) där vankades de käk å powernap<3

Nu ska jag snart sticka till jobbet efter en kopp kaffe. Ha en bra dag!


/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar