lördag 25 februari 2012

Hej å hå

Igår var jag å Alec lediga idag! Lediga fredag:) vi åkte in till stan för han skulle klippa sig 11 och jag tänkte passa på å hämta ut mina linser som legat hos Specsaver i över en veck. Vi parkerade vi Vasagatan och hade brottom, halvsprang lite till och med. Över kanalen, Alec sa; titta tanten i bilen i korsningen, varför kör hon inte, alla tutar ju.
Jag tittade åt höger och....PANG! Jag hann precis vända mig om för att se Alec som gick RAKT in med huvudet i lyktstolpen! Det var så hemskt att se, det är sånt som är kul på tv men inte när ens käresta råkar ut för dt!! När handen väl åkte bort ifrån hans ansiktet så såg jag hur dt blödde ifrån ögonbrynet, ajajaj! Jaha, där sprack dt..! Och han skulle vara hos frisören om typ 1 minut. Inom fantasi och plåstrade om, vidare till frisören. Alltså dt går inte att beskriva hur dt såg ut, hela lyktstolpen skakade efter dt tagit tvärstopp.nu i efterhand så kan vi skratta åt det ju, men dt kunde ju faktiskt gått illa!

På kvällen så överraskades jag med lövbiff och potatis å beasås m grönsaker, upplagt på tallrik serverat på bordet, tack baby<3

Idag så vaknade vi (läs; Saga) kl 7 så där började dagen.. Men det är väl härligt att komma upp i tid! Haha...
Vi åkte till barbacka och lekte!




















Så fint dom gjort där med tåget, alla barn var förtjusta!
Vi tog en fika och sen gick vi vidare till t-parken när dom stängde. Och gungade, och kollade på ankorna! Jag höll avståndet såklart, då alla som känner mig vet att jag inte är så värst glad i fjäderfän...



<3

Ikväll när lillan slocknat så var dt vi som frossade, i kött!! Haha, så kul att vi är galna i kött båda två! Grillade revben med...inget annat! Mätt å trätt, och dt blir tidigt i säng ikväll. Imårn bitti så kommer Elin å Mie å hämtar mig och så beger vi oss mot... Ullared, oh yes, we are going;)

Nu ska vi kolla film! Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar