onsdag 29 juni 2011

Varmt!

Jag klagar inte på solen i sig, det är så härligt med varma dagar! Förutsatt att man kan svalka sig i ngt skönt vattendrag... På bussen nu till jobbet så ser jag svettiga karlar utan tröja som klipper gräset, kör traktorer, lägger sten plattor, skönt för dom! Ett jobb utan dresscode. Har ni köpt en sallad av mig om jag stått i linne?! Nej, förmodligen inte.. ;) men det hade varit så skönt! ABK lovar att installera AC, det har dom lovat länge nu!
Jag ska iaf springa hem, därav bussen, hoppas på härligt kvälls väder<3
nu ska jag gå och stämpla in, ha en underbar dag alla!
Jag räknar ner till min semester...!!;)

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vi väntar på dig ikväll baby, jag och Saga har ju varit i Kiaby och badat idag.Hon tyckte att dt var jätteroligt och härligt <3
    Lycka till med 5 km rundan ikväll.
    Kärlek från Hammar <3

    SvaraRadera