torsdag 30 juni 2011

Jobb å syskonmys!

Idag stod det 6-15 på schemat. Jag och Mie öppnade, och dagen flöt på snabbt, vi var lite gnäll kärringar och råkade ut för märkliga kunder hela morgonen, haha, men det är lite skönt att få vara gnällig ibland;)
När jag kom hem så var Alec i full gång med att lära ut till Cicci hur man fickparkerar bilen<3
Haha... Kaffet var på och vi åt cheesecake ifrån stans godaste café ;)
Dom åkte sen iväg till Åhus för lite syskonmys, och Saga följde med för att mysa lite med sina fastrar!
Sånt är viktigt ibland att ses lite på tu man hand tycker jag, syskon emellan, familj i all ära, men ibland så kan man faktiskt dela upp sig. Jag passade på att vila, slumrade en stund ute i solen, sen gick jag in och lade mig.
Det kändes konstigt att vara hemma själv, det är ingen av oss så ofta, typ aldrig? Men det är alltid gott att få igen lite sömn!

Såhär såg det ut i Åhus<3



Jag blir så glad över att se lillan ute på äventyr! Mysigt för henne att få en heldag med sina fastrar<3
Imårn så ska jag jobba 4:45-13, sen så ska jag och Elin köra till Götet och kolla på Iron Maiden!! Det ska bli så himla skoj! Jag har faktiskt aldrig varit på Ullevi! Så här ska det rockas!!

Tur att jag är ledig på Lördag, för nu känns det som att jag inte varit med Saga alls mycket dessa två dagarna, och nu så sover hon.. Låter kanske konstigt att man kan sakna sina barn fast än man träffar dom, men så är det. Det är något magiskt som gör att man blir lite konstig, som när man är kär, typ..?!

Haha, nej, nu ska jag dricka kaffe och hänga med min kille<3

3 kommentarer:

  1. Så mysig dag ;) rocka för mig med i helgen !! Kram

    SvaraRadera
  2. ja vi hade en underbar dag i solen med massa mys och vi behövde ha lite syskontid ihop <3. Saga var en ängel heeela dagen och vi hade så roligt med henne:) tack för supergod fika och mat på kvällen! nu e det snart sängen som gäller för min del-jobbet hägrar imorgon:) kramis familjen Golstrand<3

    SvaraRadera