tisdag 5 juli 2011

sommar

Konserten var skitgrym! Ullevi är ju inte att leka med, och shit vad stort där är! Och Elin var en kämpe som körde både dit och hem<3 Jag hade jobbat 04:45-13, så jag var lite trött i ögneno..Haha!
Dom spelade inte run to the hills, så det ble vi lite besvikna på, men va fan, vi fick ju höra alla dom andra! Tack så mycket för en jätte mysig dag sis! Även om vi blev lite övertrötta när vi blev instängda i parkeringshuset på väg hem, haha.. !

Jag hade feber när jag kom hem, och på lördagen så var jag lite groggy. Men vi skulle till Åhus, och jag ville inte missa en dag med baby å bebbi!


Ett bad hemma sen satt inte fel, shit var det var kvalmigt ute! Jobbade Söndag, och nu har hela veckan sprungit iväg, eller ja, haha, det är ju bara Tisdag, men i min skalle är det redan torsdag! =) Mor och Far var här inne på en snabbvisit igår och hade med sig en liten present till Saga, en jätte söt tunika/klänning och tuffa leggings till det, dom satt så fint på henne!! <3
Idag så slutade jag 13, så vi gjorde det enda rätta, vi körde till havet!!



Annars så har baby dragit igång trädgårdsprojekt här hemma, och det ska bli spännande att se vad som kommer ur det... Mohahahaha!
 
?
Oanade trädgårstalanger... =) Fortsättning följer iaf!

EFtersom han har grejjat där så har jag och Saga myst hela dagen! Badat, lekt, lagat mat, varit ute på kvällsprommis, tittat på fåglar och gungat<3 Jag älskar såna dagar, jag ser verkligen fram emot att vara ledig två veckor! Hoppas att min förkylning försvinner snart, iaf innan fredag, då ska jag ju springa för tusan! Imårn har jag sovmorgon, det ska bli skönt, känns som att det varit många tidiga morgnar nu..

Och så kommer Johanna hit och hälsa på imårn innan jobbet, myyyys<3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar