fredag 22 juli 2011

Färdiga snart!

Jodå, plan utesäck är färdigt! Det är alltid småsaker som Alec kommer på ska läggas till och byta plats och så, men nu känns det som att allt är på sin plats. Lite ombytta roller i vårt förhållande, han har mer öga för sånt än vad jag har!
När jag var yngre så möblerade jag typ alltid om mitt rum, det var ngt av det roligaste jag visste, men det gör jag aldrig längre. Mest egentligen för att jag trivs med sakerna på sin plats som dom står och det skulle ju va dumt å flytta på dom för flyttandets skull, haha.

Idag så kom mor hit och hämtade mig vid 10:30 tiden så körde vi in till stan för lite mamma/dotter tid. Vi gick en sväng på stadium och kollade där, sen gick vi till trendie och fikade! Det är faktiskt ett ganska bra ställe, där finns fika, glass, varma mackor, lunch, junkfood, sallad, bak potatis. Ja, allt för alla liksom! Vi fick en skön pratstund tillsammans och det är inte ofta vi umgås på tu man hand<3

Sen körde vi hem och mötte upp Hanna som skulle göra första besöket i Hammar. Och hon hade Vide med sig såklart! Det var så kul att se Saga leka tillsammans med honom, hon är väldigt intresserad av äldre barn, kollar på hur dom leker och vill gärna härmas;)









Mysigt tt träffa Hanna då vi inte tar tid att ses så ofta. Inte för att man får så mycket uppdatering när man måste ha koll på två bus ungar, men vi får ta en tjej dejt på tu man hand nån gång oxå! <3

När dom kört hem så tog jag ett bad, skönt. Sen var det lillas tur, och sväng till affären och sen lite chill i trädgården!




Tänk att där sitter hon och leker i trädgården, tycker inte set var så längesedan hon låg i magen och vi längtade efter henne<3



Ja, vad är de dom brukar säga : "Tiden går så fort;)"

Nej, nu ska jag läsa bokl, baby och killarna sitter nere å kollar film, Arthur hette den, men jag tror inte det är min typ av film, jag gillar min bok;)

1 kommentar:

  1. Fina Lelle<3 Tack för mamma-dotter tid idag. Mysigt! ..och så fint det blivit på era uteplatser - både fram och baksidan:-)

    SvaraRadera