onsdag 20 juli 2011

Semesterbilder!

Bada i sjöar är populärt<3

Saga busar med brorsorna;)

Och det kan man lätt bli trött av..!

Vi var ju såklart inne och gick en sväng på K-stad dagarna!

Denna lilla damen ville helst gå själv!

Premiärgrill kväll på nya uteplatsen!

Gissa vem som helst stal all uppmärksamhet... <3

Vilket skomärke som gäller är ju ganska tydligt!

Melle å Saga i Kiaby
Det är så skönt att bara vara ledig och hitta på vad man vill när man vill! Fantasi gänget kom hit och grillade och körde husesyn, dom gav oss två spel som vi såklart testade direkt! Tack för mysig kväll!
Melle var här igår, så stack vi och badade och solade lite, det var längesedan vi sågs, men det är alltid lika kul att uppdatera om varann och det blev ett par timmar där<3

Sen igårkväll så lämnade jag Alec hos en gamal kompis till honom, dom skulle ses efter att inte setts på 20 år (!!)! Haha, så stack jag, Elin, Mor å Far till Kiviks marknad!
Först tigger jag av morfar..

Sen går jag ladet runt...

Och sen av moster;)


Man glömmer alltid bort varje år att man oftast inte hittar ngt, köper typ strumpor ibland när det behövs. Nej, det mysigaste var att sätta sig vid havet, käka langos och lyssna på indianerna som spelade musik, härlig sommarkväll<3
 När jag kom hem igen så läste jag ut boken, så braa!! Nu har jag börjar på Mammutjägarna som är del 3;)

Och visst kan man träna fast man har bebbi, haha, en snabb cykeltur uppskattas både av mamma och barn<3 

Idag så har jag och baby en slö dag, så skönt! När vi vaknade så stack vi in till stan och fixade ett par ärende. Jag valde bl a ut två nya glasögon som jag ska ha, men nya glas, nya styrkor.. suck.
Ett par sköna, mindre snygga till tv tittande, och ett par kanske inte lika sköna, men snygga som jag kan ha ute bland folk, jag gillar dehära ta två betala för en ;)
Nu har vi sovit middag, ska baka en rabarber paj, laga middag, och sen fortsätter vi i samma anda, semester med andra ord;)

1 kommentar:

  1. Tack Lelle, Saga & moster E för en myskväll på Kiviks marknad. Höjdpunkten var fika m langos m havsutsikt. Kraam

    SvaraRadera