måndag 18 juli 2011

Mys f.m hos faster<3

Kaffe och tända ljus i vårt persienn mörka sovrum, underbara morgon och uderbara sambo<3
Jag vaknade och piggnade till tack vare kaffet och var redo för dagen;)
Jag och Saga hade bestämt med min faster att jag skulle komma och hälsa på! Mysigt! Så kl 11 var vi framme i Tollarp och då hade hon dukat upp mysigt med filt och leksaker och fika!



Saga var mer än nöjd och hon busade medan vi snacka skit och drack kaffe;) men min faster är väldigt barnslig och kunde inte hålla sig ifrån att med jämna mellanrum busa rundor med lillan;)




Bollen var väldigt uppskattad då Saga precis lärt sig att spark iväg bollen, haha ser så sött ut när hon går efter den, sparkar iväg den, och efter den igen;)

Jag fick låna alla böckern som finns kvar i Grottbjörnens Folk serien, jag ska försöka läsa så mycket jag hinner nu när jag har semester! ;) tur att hon läser så mycket och kan komma med bra boktips! Jag fick tre böcker av en annan serie oxå som hon tyckte jag skulle läsa efteråt, haha, men det lär dröja lite;)

Tre timmar flög iväg fort och nu är jag hemma, Alec handlar och lillan sover. Ikväll kommer ett gäng fantasi flickor och grillar, det ska bli mysigt<3
Hoppas att solen stannar kvar och att det inte börjar regna!

1 kommentar: