torsdag 21 juli 2011

Utemat

Det blev en inne dag iaf;) jag var ute och gick en sväng med Saga, sen när vi kom tillbaka så somnade hon och jag satte mig ner och läste min bok. Jag känner mig helt besatt, men varje ledig stund ger mig en chans att läsa i de mest fångande böckerna jag läst, och jag missar inga chanser;)
Alec har var ju ute och sprang, men när deg hade gått två timmar och han fortfarande inte kommit hem så började jag bli liiiiite smått orolig!
Men han dök upp till slut, och det visade sig att han hade sprungit ett halvmara! 2,1 km på 1 timme och 43 minuter, han är ju som sagt inte redig någonstans!

Detta fick vi ju fira!;) vi lämnade Saga hos moster i stan och så bjöd jag honom på mongolisk buffé på rosegarden, riktigt gott faktiskt! Vi testade sushi oxå, men det kommer nog aldrig bli min grej.. Alec tog nån grön sörja till som var så starkt så man typ dog. Nej, buffén var underbar, man tog råa grönsaker och rått kött och så gick man fram till några kockar som tillagade maten framför dig, supernice!




Pga av att vi fick in fel dricka och att servitören glömde bort min soja som jag bad om, och att han tog fel betalt så lyckades Alec till med att få ett tillgodo kvitto med två efterrätter och kaffe;)

Tillbaka till Elin och hämtade Lillan<3 en snabbis till Maxi, och man kan visst inte lämna Lillan för länge ensam bland sötsaker...





Haha;)

Nu ska jag brygga lite kaffe å göra vad...haha, just det LÄSA!
Imårn så kommer mor in till stan och hälsar på, och på eftermiddagen så kommer Hanna och besöker oss här i Hammar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar