torsdag 14 juli 2011

Steakhouse

Superbetyg för steakhouse ikväll! Det gick snabbt, vi fick underbart god mat och dricka och vi var hur nöjda som helst! Killarna var lyriska över att man fick äta he mycket man ville, dom brukade inte äta buffé sa Hampe;)




Elin passade ju Saga, så vi passade på att kränga i lugn och ro, även om vissa har svårt att äta långsamt!!;)



Haha;) supermysigt och lyxigt att äta ute tillsammans!
Men i jämförelse med igår så gjorde denna middagen sig super som ett plåster på såren efter en kass service kväll.
Jag var ute och åt med fantasi tjejerna på Olearys och vi hade förbeställt för att slippa vänta. ( vi fick trots förbeställning vänta 1,5 timme på Bar-B-Ko!!) men detta var ju ännu värre, snorkig servitör, ingen som visade till bord, inhyrt rockband som spelade järnet pga av att dom missat att det var fotbolls vm! Arg gäster buade dom av scen, maten kom in, till fel bord, vi blev tillfrågade om vi ville ha den efter att den stått på ett annatbord i 10 minuter, nej tack.!
Hälften av oss fick mat, sen ett tag efter fick resten, typ 1,5 timme för sent.. Jaja, vi ville ha kompensation och vår snorkiga servitör erbjöd 15%. knappast sa Mie. Hon frågade efter chefen och till slut fick vi 50% plus efterätt! Tack för det;)


Men vi var iaf tillsammans för ett actionfyllt äventyr, haha, och vi skrattar ju typ redan åt det;) men aldrig mer dit och äta!

Idag så var far och Alec iväg och köpte grejer till dsoldäcket, jag kommer med bilder så fort det är klart. Baby har hällt på hela dagen<3

Nu så sitter jag i vår läshörna och läser nya boken som jag hämtade ut ifrån bibloteket idag!


Lite kaffe i min goda kaffekopp nu så kan nog en timme flyga iväg hur fort som helst!


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh, så sorgligt med BBQ... min älsklingsrestaurang.. Det är ju spännande med soldäcket. Nu har jag semester i 3 veckor och kommer förstås o inspekterar:-) KRAAM

    SvaraRadera
  2. Detta var på Olearys mor, så ingen fara med bbq, även om vi fick vänta länge på maten den gången så var den supergod som alltid;) du är så välkommen så!!!<3

    SvaraRadera