torsdag 14 juli 2011

Blogg app på iPhonen!

Sedär, tack vare Carro så kan jag (nog?) nu oxå blogga ifrån mobilen! Det blir mycket lättare att uppdatera då, för det blir liksom inte lika lätt av attman kopplar in kamera och grejer i datorn och bloggar därifrån!
Ang. startskottet! Det gick hur bra som helst! Haha, jag och syrran har ju trissat varann om vem som ska vinna i och med att vi är ganska jämnsnabba, men jag trodde inte att jag skulle ha en chans i och med att jag inte var riktigt kry.
Men, jag startade bakom henne och tog det ganska lugnt i början, när vi sprungit en km så sprang jag fram så jag låg typ 1-2 meter bakom henne, men hon såg inte mig. Så jag lät henne hålla tempot och så följde jag. När det var typ 150 meter kvar (av 5 km) så upptäckte hon mig, jag sprang upp jämn sides, och när vi var framme på upploppet så spurtade jag förbi henne och vann, men EN SEKUND! haha, det var riktigt kul ( för min del;)!
Tiden var inte spec bra, 28:47, men den dög för vinst iaf (oss emellan;)
Alec han kom in på 17:e plats av alla herrar på 5km! Inte illa, slog rekord gjorde han oxå<3 20:16 min, jag fattar inte hur man kan springa så snabbt, mitt mål är att klara 25 ngt nån gång. Men vi får se hur det blir med det!

Nu har jag iaf semester och jag njuter. Av vardags livet, få vara hemma, mysa med familjen, laga mat, bada bäbis, ut å promenera, leka, sticka å bada, kolla på film<3 många såna vardags saker som jag missar när jag jobbar, att bara få ta hand om min lilla dotter. Upp och natta henne igen när hon vaknar på natten utan att behöva känns stress över att jag ska upp och jobba, det får ta den tid det tar liksom. Underbart! Idag så vaknade hon 7:30, så då drack vi kaffe i sängen och slog på tvn, busade med henne och bara chillade. Hon somnade vid 9 igen och det gjorde vi oxå och sov en timme till. Skönt! Nu är far och Alec och köper ngt plank till vårt soldäck här ute som kommit till i dagarna, spännande att se slut resultat!

Jag slänger upp lite bilder ikväll! Då ska Saga till sin moster och vi ska ta killarna till steakhouse på grillbuffe;) så njuter jag av min semester, att bara vara med och vara hemma, regnet gör mig inget<3

Vad gör ni i sommar!?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: